18
09/2010
0

Terrorelhárítók

A napokban lánglelkű hazafiak egy maroknyi csoportja transzparensekkel kivonult a TV2 székháza elé, hogy tüntessen a médiaterror és azon belül kiemelten a Heti Hetes ellen. Igazuk is van! Tessék bátran kimondani, hogy a sok szemét bántja a nép szemét.

Vannak persze olyanok, akik gonoszkodásból kihangsúlyoznak bizonyos apró hibákat. Például, hogy miért a Róna utcában vonultak fel, ha az RTL műsorával van bajuk? Vagy, hogy miért fogadták el a Tvrtkotól kapott kávét meg pogit, hiszen ő is terrorista? Nem is értem, azt miért nem hánytorgatták még fel nekik, hogy csak egy csipet csapat kurvára ráérő kisnyugdíjas jelent meg előadni saját kis "Amíg Anyuka otthon nézi az Esmeralda Puniellát, addig én elmegyek a haverokkal tüntetgetni" című performanszukat. Ebből aztán már tovább is szőnék a gondolatot, hogy egyáltalán ki veszi őket komolyan hiszen ha nem nézik a tévét, akkor mi ellen is lázadnak? Na és ha ennyire nagy magyarok, akkor mi bajuk van az ECHO-val? Hiszen az pont a hozzájuk hasonlóaknak szól.

Persze én nem vagyok ilyen semmiségeken fennakadó, és ezeken csámcsogó vitriolos tollú genya. Én megértem, hogy valamit tenniük kellett. Valahogy fel kell nyitni az emberek szemét. Na jó legyünk komolyak, akinek nem tetszik a műsor, az használhatja a távirányítón az off gombot vagy egyáltalán ne is tartson otthon készüléket. Viszont ezért kitelepülni és bohóckodni, egyenlő azzal hogy helybe mennek a lófaszért.

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfclaw.blog.hu/api/trackback/id/tr422305879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása