07
10/2010
0

FridIsten

Többféle istent különböztethetünk meg. A Szentháromságból ismert Istent, a magyarok Istenét, sok kis Istent és most a legújabb FridIsten! El kell ismernem, Fridi elég sokat tett az asztalra, így jogosultnak érezheti magát az élő adásban kirohanásra. Aki nem látta annak elmondom, a Megasztár első élő döntőjében felhorkant az ellen, hogy egy időben megy a két tehetségkutató műsor a két országos kereskedelmi tévén, és ez így tarthatatlan, mert a nézők egy csomó fantasztikus produkcióról lemaradnak az X-Faktor miatt. Ez olyan gyönyörű volt, hogy szinte én is felbátorodtam. De pár másodperc után magamhoz tértem.

 

Próbálta "lázítani" a tömeget, hogy mellé álljanak, mert a TV2 műsora mennyivel jobb, meg egyébként is ezt kell nézni hiszen ez már élő küzdelem, és nahát, az RTL mennyire rugalmatlan. Tény, hogy ez a felhívás nagyon sok embert megmozgatott, és elkezdődött valami tárgyalás féle az érintettek közt.

Ez mind szép és jó, de két fontos dolog valahogy elkerülte a figyelmét. Egyrészt az adás immár 18.55-kor kezdődik, vagyis több mint fél órával előbb mint az X-Faktor! Csak kekeckedésből teszem hozzá, hogy mikor Gesztiék már rég eltűntek a képernyőről a Megák még javában nyomják. Ha nagyon genya akarok lenni megemlíteném azt is, hogy akit netalán érdekel miről maradt le a másik szerencsétleneket összeterelő brigád meg Balázs egész estés arca miatt, annak feltalálták az internetet. Másrészt, én megnéztem az X előtt és után is a műsort becsülettel. Sőt, még a reklámszünetben is átkapcsoltam! Viszont minden adással erősödik bennem a kérdés, hogy biztos ugyanazt a műsort nézzük? Vagy ott a zsűriasztalnál másképp hallani amit produkálnak szegény sztárjelöltek? Csak azért kérdezem, mert amit én a készülék előtt látok/hallok az inkább arra késztet, hogy önként Vazullá váljak. Nem rossz ötlet, hogy tegyék át másik napra valamelyik vetélkedőt a kettő közül (az RTL ezt részben már teljesítette is, hiszen október második vasárnapjának estéjén is X-faktor lesz).

A probléma ott van, hogy ettől még nem lesznek jobbak a produkciók. A szar az szar lesz pénteken is meg vasárnap is. Én nem bánom, ha mozgalmat indít a Megasztár nézettségéért mert szíve joga! Elfogadom azt is, hogy imádnia kell a műsort mert feltételezem tetszenek a produkciók, és nem csak azért tapsol mert ezért valami anyagi haszna adódik. Viszont azt érzem, hogy saját kezével ássa alá a csatornát anélkül, hogy ez lenne a szándéka. Hiszen az RTL hülye lesz alkut kötni ha simán nyeri a szombat estéket, így viszont marad a másik opció, hogy a TV2 lép át másik napra. Ugye nem kell ismételnem Kolosi Pétert, hogy az egyenlő lenne a vereség beismerésével?

Komolyan nem értem Friderikuszt. Ha őszinte volt a felháborodás akkor naiv kisgyerekként bámul a kereskedelmi televíziózásra, és újraéleszti a Békítő show-t. Ha így akarták promózni a Megasztárt, az meglepő és mulatságos. Ha csak Fridi akart így többet szerepelni, akkor viszont az a Szólás szabadsága. A lényeg, hogy ezentúl ha Sándort látom a képernyőn előveszem a popcornos zacskót, és kicsit zörgetem miközben nézem mert ez az Én mozim.

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfclaw.blog.hu/api/trackback/id/tr232354663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása