08
11/2010
0

Privátvinnyogás - Türelem

"A rég várt is váratlanul ér, amikor végre bekövetkezik" Mark Twain

Nem vagyok türelmes ember. Mindig mennék, rohannék közben mindig felidegesítem magam a kapkodáson. Hülye egy kettőség ezt belátom, de szeretem beosztani magamnak az időmet a dolgaimhoz viszonyítva. Viszont vannak lehetőségek amiket bekínál az élet, és ezzel feltankol lelkileg. Ilyenkor rögtön pörögni kezdek, és várom mikor érek már oda. Olyan leszek mint szomjas ember a sivatagban, aki oázist lát. Aztán ahogy előbbre haladok fokozatosan derül ki, hogy vagy messzebb van amihez sietek mint gondoltam, vagy csak délibáb volt ez pedig beleránt a búskomorságba. Pedig tudom, hogy idő kérdése és az is valósággá válik, amit most még optikai csalódásként érzékelek. Hiszen többször bebizonyosodott, hogy amit feladtam az egyszer mégis megvalósult. Feladtam, hogy egyszer lesz olyan nő, aki magamért fog szeretni és nem fog utálkozva elfordulni, ha nem egy görög istent lát meg először. Erre tessék van egy feleségem, aki tényleg engem szeret azért aki vagyok és nem valami kigyúrt kopasz csávót választott. Én pedig többször megsértem azzal, hogy nem szerelemmel közeledem felé hanem sértődötten ellököm, amikor szembeállít a saját hülyeségeimmel. Ilyenkor nem is értem magam. Kilépek a saját énemből és megharapnám azt a kezet, amelyik enni ad (a szó minden értelmében). Mert nem tudom kezelni a szégyenérzetemet (hiszen ezek a hülyeségek mind bukások, amiket szégyellek) és dühbe fordul át, amit valójában magam felé érzek csak kontrol nélkül kirobban belőlem. Mindezekért a kitörésekért ezúton is elnézést kérek tőle!  

Hisztis kiskölyökként viselkedem, akinek nem az jár amire vágyik hanem két nagy maflás. El kell fogadnom, hogy ki kell várni, amíg az Idő odaér a hajójával és elvisz a célom felé.

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfclaw.blog.hu/api/trackback/id/tr752433599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása