14
11/2010
0

Privátvinnyogás - Táncverseny hátulról

Tegnap részt vettem egy táncversenyen. Nem én tácoltam, csak mondjuk úgy fellengzősen, hogy biztonsági őr voltam. Az öltözőfolyosó végén ültem, és figyeltem a versenyzőket illetve a csatoltakat. Sokkal többet láttam, mintha a VIP szoba előtt lettem volna.

A versenytáncosok jellemzője (tisztelet a kivételnek) a gurulós bőrönd, a tahóság, és az analfabetizmus. Hiába ültem ott, 95 % nem is vett észre, 3 % észrevett de leszarta a fejem, és csak kb. a maradék 2% köszönt és kért segítséget. Sajna olvasni valószínűleg nem nagyon tanultak meg, mert nagy nehézségekbe ütközött többeknek a Női (Férfi) öltöző feliratok értelmezése illetve a wc-k megtalálása annak ellenére, hogy az is ki volt írva. Tegyük hozzá ezen már meg sem lepődöm, mert ezt már kitapasztaltam a zumbások között, ahova járok edzeni az én drágámmal. A másik amit észrevettem, hogy a "nem tudom elviselni, ha nem én nyerek" hozzáállás minden olyan versenyben kibukik, ahol bírók vannak. Az elégedetlen versenyzők kritikái a "szar volt a zenétől" terjedtek, a "nem azt pontozta a bíró, amit kellett"-en át egészen a "megkenték a bírót"-ig. Valahogy nem értem miért hiszi azt mindenki, hogy ha nem Ő nyer akkor bunda volt. Az kizárt, hogy más jobb lehet vagyis csak csalás lehet a háttérben. Miért nem lehet elfogadni, hogy annak ellenére hogy hosszan készültek valamiért mégis más kapta a jobb pontszámokat és ennek egyáltalán nem biztos az az oka, hogy a pontozó pikkel rájuk. Tudni kell veszíteni, és elfogadni. Igaz attól a 95%-tól, akiről feljebb már beszéltem hiába várnám el az ilyet. Annyira elvannak magukkal foglalva, hogy a vereség nem hoz magával nemes viselkedést. Mielőtt valaki rámkiabálná, hogy én nem vagyok versenytáncos és nem tudom mivel jár annak üzenem, hogy igaza van. Tényleg nem tudom, ellenben ha valaki akkor én tudom milyen veszíteni, én is veszekedtem és nem fogadtam el. De én lassan megtanulom, és arra is rámosolygok aki legszívesebben felrúgna csak mert ott vagyok.

Szóval érdekes volt ott ülni, bár másnak unalmasnak tűnhet. Reggel fél nyolctól este nyolcig olyanokat láttam, ami másnak nem tűnt volna fel. Nem csak a táncnak vannak szép és érdekes mozzanatai, hanem az emberi természetnek is. Ezt viszont nem lehet a parketten látni, csak az öltözői folyosón.

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfclaw.blog.hu/api/trackback/id/tr582448384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása